Ударні установки, педалі і механіка DW по праву вважаються одними з кращих в світі.
Слоган компанії Drum Worksop «The Drummer's Choice®» (вибір барабанщиків) - це не просто слова, а сформований факт. Після сорока років інновацій та невтомного вдосконалення технологій виробництва ударних інструментів барабани DW, педалі і механіка стали стандартом, на який рівняються інші виробники.
Для досягнення такого рівня потрібно щось більше, ніж просто знання інструменту і пара хороших ідей; тут потрібна справжня пристрасть до створення і виробництва кращих з кращих.
"Це чудово, що після стількох десятиліть приходити на роботу так само хвилююче як і тоді, коли ми тільки-тільки почали", говорить засновник і президент DW Дон Ломбарді.
Все почалося в далекому 1972 році, коли 26-льотний Дон Ломбарді відкрив невелику школу-студію в Санта Моніці, штат Каліфорнія і назвав її Drum Workshop. У студії він давав приватні уроки і проводив семінари.
"Моє захоплення барабанами почалося, коли мені було 12. Мій учитель працював по сусідству в місцевому музичному магазинчику,"згадує Дон."З роками у мене склалися чудові стосунки з відомими викладачами, так що росла не тільки моя любов до гри на барабанах, а й любов до навчання і викладання. В той же самий день, коли я отримав водійські права, я поїхав викладати в місцевому музичному магазині, там же де колись брав уроки".
Побачивши оголошення Drum Workshop в газеті, 17-річний хлопець на ім'я Джон Гуд (нинішній віце-президент DW) вирішив записатися в драм школу щоб підтягнути свої навички і позбудеться від як він сам називав «поганих барабанних звичок».
"Після трьох місяців занять Дон підійшов до мене і сказав, 'Ти знаєш у мене багато успішних учнів. Але я не думаю, що ти станеш одним з них ',"сміється Джон."Ну а я відповів, 'Гаразд... що будемо робити?'":)
Розуміючи, що накладні витрати з'їдають прибуток, Дон знайшов інвесторів, викладачів і зайнявся продажем ударних, барабанних паличок і книг. Взявши Джона менеджером зі збуту на неповний робочий графік, колеги годинами обговорювали різні шляхи поліпшення мистецтва гри на барабанах шляхом вдосконалення самих інструментів.
"Ось так виникла іскра," згадує Джон."Ми годинами могли говорити про те, як створити кращий продукт. І не встигнувши це усвідомити стали працювали разом."
З цих ідей з'явився на світ перший продукт DW: барабанний стілець нової конструкції типу"trap case" з регулюванням висоти. Коли продажі склали близько десятка штук в місяць, Джон залишив свою основну роботу і перейшов на повний робочий день до Дону.
"Після цілого дня занять з учнями ми відсували барабани в сторону і ставили столи, щоб збирати наші стільці ,"згадує Дон."Тоді я зазвичай їхав« лабать », а Джон залишався до ночі збирати стільці та виконувати замовлення. Я навіть купив швейну машину, щоб шити оббивку на стільцях, але Джон тупнув ногою і заявив:" Ніякого шитися: я не швачка ».
Коли «компанія» DW отримала замовлення на партію з сотні стільців для Camco Drum Co., Дон і Джон зрозуміли, що в їх розпорядженні дійсно інноваційний продукт, який буде добре продаватися. Сьогодні сорок років по тому DW пропонує нову версію цього стільчика з більш легкого матеріалу, модель називається 6100 Adjustable Trap-Case Seat.
"Я завжди мріяв про створення більш легкого сидіння, але тоді у нас не було достатньо можливостей для цього,"говорить Дон."Я впевнений в цій новинці точно так же, як і в нашому дебютному дизайні."
Однак можливостей DW тоді вистачало на дюжину стільців на місяць, але ніяк ні на сотню. Незабаром в 1977 році Том Бекман господар компанії Camco Drum Co. запропонував Дону купити своє обладнання: машини, штампи і форми, коротше все необхідне для виробництва ударних і механіки, крім власне імені Camco. Це давало Дону можливість істотно збільшити свої виробничі можливості і розширити лінійку продукції. Дон прийняв пропозицію і вирішив розвивати компанію Drum Workshop від викладання і продажів в виробництво.
"Думки про невдачу ніколи не приходили до мене в голову," відзначає Дон."Озираючись на наш міні-успіх зі стільцями ми зрозуміли, що неодмінно будемо успішні, якщо зможемо запропонувати барабанщикам продукцію, з якої їм буде краще грати. Звичайно, мати бажання піти у виробництво і можливість це зробити - це дві великі різниці".
Позичивши більшу частину грошей у батьків, і частина у інвесторів, Дон купив обладнання Camco і насамперед представив педаль для бас-барабана з ремінним приводом Camco 5000 під маркою DW. Конструкція була доопрацьована, щоб поліпшити якість, плавність ходу і механічні регулювання. Педаль швидко стала"вибором барабанщика," а Дон продовжував шукати шляхи для подальшого її вдосконалення.
Що з'явилася в 1980 році система приводу Chain & Sprocket не тільки значно поліпшила педаль, але і допомогла якісно виділити продукцію DW серед конкурентів на ринку. А три роки по тому DW представляє подвійну педаль для бас-барабана, оснащену унікальною системою приводу з універсальними шарнірами.
Модель DW 5002 Double Pedal не тільки закріпила за DW залізобетонну репутацію інноваторів на ринку. Вона поклала початок новій ері в барабанному світі, вперше дозволяючи барабанщикам з однієї «бочкою» використовувати обидві ноги для створення нових ритмів і збільшення швидкості. Протягом '80 -х DW створюють цілий ряд інших інноваційних моделей: обертову двоногу 5500T хай-хет стійку і 5502LB хай-хет стійку з дистанційним кабельним приводом для таких музикантів-ендорсером як Travis Barker, Abe Laboriel Jr., Vinnie Colaiuta, Gary Novak і Carter Beauford.
По мірі того як Дон розробляв нові педалі і механіку, Джон підвищував свій досвід в якості барабанного техніка.
"і хоча я ніколи не був професійним музикантом, у мене завжди до ударних правильно були налаштовані вуха і руки," говорить він."Я" катався"в турах з Earth, Wind and Fire і Frank Zappa. Працюючи з ними і налаштовуючи барабани я практично підходив до багатьох технічних питань. І потім по поверненню я використовував цей досвід і знання щоб поліпшити нашу продукцію."
Працюючи техніком, Джон виявив що все барабани, кожна модель має свій унікальний діапазон, де звучить найкращим чином, що в результаті призвело його до створення унікальної системи підбору тембрів DW Timbre Matching System.
"Я зрозумів що абсолютно всі елементи конструкції обода барабана, розмір, краю, пластики, механіка і покриття як індивідуально так і сукупно впливають на якість його звучання,"говорить Джон."Ми з Доном почали робити по кілька установок на місяць, серйозно концентруючись на вдосконаленні кожного з цих акустично важливих елементів."
"По мірі того, як я вивчав тембр кожного барабана і тональний діапазон, де він звучить найкращим чином, у мене виникла зацікавленість в тому, щоб навчитися управляти його тембром і тим самим покращувати баланс всієї установки,"продовжує Джон."Пізніше ми назвали цей процес 'Timbre Matching' (узгодження тембрів) і я з гордістю можу сказати, що технологія DW 'Timbre Matching' масово змінила спосіб мислення барабанщиків про своїх барабанах. Так само я дуже пишаюся тим, що кожна установка, яку ми випускаємо сьогодні виготовляється з тим же підходом і увагою до деталей, як і тоді, коли ми випускали всього кілька сетів в місяць."
До кінця 80-х з ендорсерами вищого ешелону, що розширюється дилерською мережею і сильною рекламною кампанією, лінійка високоякісних бас педалей і стійок для хай-хета DW створила унікальну нішу для невеликої американської компанії. Тим часом барабани під маркою DW Drums стали привертати до себе все більше і більше уваги в музичному світі. Для задоволення зростаючого попиту на свою продукцію DW подвоїли виробничі площі, переїхавши в Ньюбері Парк, штат Каліфорнія.
"Пригадую як в 1987 році з туру з Jonathan Moffett і Madonna я подзвонив в магазин , щоб дізнатися як йдуть справи,"згадує Джон."Дон сказав, 'Ти повинен повернутися додому. Якщо ми хочемо щоб все вийшло, потрібно діяти. 'Коли ти чуєш таке в чиємусь голосі, то пакуєш речі і дотримуєшся свого серця."
"Один з епізодів який допоміг переконати мене в тому, що у нас дійсно є шанс на успіх з ударними - це коли Tommy Lee (Motley Crue) прийшов до нас в магазин відбудувати педалі ,"говорить Дон."Потрібно було почекати і Tommy сіл за установку, яка стояла у Джона в офісі. Почавши грати, він буквально не міг зупинитися; так його вразило звучання. Тоді мене осінило, що Tommy Lee представляв ціле покоління барабанщиків, які ніколи не мали справу з барабанами ручної роботи.
"Незабаром Tommy купив у нас установку. Це було 7-го Березня 1989 року. Я запам'ятав цю дату, тому що для нас це стало подією. Я сфотографував чек і зберігаю це фото донині. У той час у нього був контракт з іншим виробником, але через рік Tommy Lee став офіційним ендорсером DW."
До Tommy Lee приєдналися Jim Keltner, Chad Wackerman, Larrie Londin і ряд інших професійних барабанщиків. У 1990 році DW випустили свій перший друкований каталог і представили продукцію на Січневе NAMM Show, в надії на інтерес до хоча б до однієї зі своїх барабанних установок з боку нечисленних доларів.
"До кінця першого дня виставки мій син і менеджер з продажу Кріс відвів нас з Джоном в сторонку і повідомив: у нас проблема,"говорить Дон."Кріс прийняв замовлень на 60 установок, і це тільки в перший день! Весь той рік ми намагалися встигнути наздогнати і виконати всі замовлення перед наступним NAMM. На щастя більшість наших клієнтів були з нами там."
З часів свого дебюту на NAMM, компанія DW представила ще масу новинок, таких як педалі з системою Delta Tri-Bearing (запатентована конструкція шарніра з підшипником), латунно-кленовий малий барабан Edge, концепцію томів малих розмірів FAST®, Woofer Bass Drum Tone Enhancer і систему настройки True-Pitch® Tuning System. Крім цього DW вдосконалили різні методики лакового покриття, глянцевого, олійно-сатинового і FinishPly ™. Сьогодні барабанщики Sheila E., Terry Bozzio, Neil Peart, Marco Minnemann і Gary Novak, а так само музиканти популярних артистів, таких як Madonna, Bruce Springsteen, E Street Band, Dixie Chicks, Incubus, Mana, Missy Elliott, Avril Lavigne і багатьох інші ексклюзивно використовують ударні установки, педалі і механіку DW.
У 2000 році компанії потрібно ще більше місця, і виробництво знову переїжджає, на цей раз в Окснард, Каліфорнія, де розташовується і до цього дня.
У тому ж році DW представляє нову лінійку ударних Pacific Drums and Percussion (PDP) для початківців і музикантів середнього рівня. У нових моделях використовуються власні технології і методики, але за рахунок виготовлення на комп'ютеризованих виробничих лініях, знижується вартість і збільшується обсяг виробництва. DW розміщує основне виробництво PDP на фабриці DW в Енсенада, Мексика в 2002 році. Pacific Drums зробили якість та інновації DW доступними для більш широкого кола покупців, при цьому зберігаючи репутацію DW як виробника унікальних хай-енд інструментів.
" Ударні Pacific високоякісні, але не настільки дороги, тому що це не замовна ручна робота,"говорить Дон."З Pacific покупець одержує не стільки хай-енд оснащення, скільки можливість отримати вхідний квиток в світ ударних інструментів, не залежно від свого технічного рівня."
На додаток до розширення лінійки продукції, DW продовжує створювати нові концепції в світі ударних. Джон по праву носить кличку"древолог DW", перебуваючи в постійному пошуку нових порід деревини для створення унікальних наборів. В кінці 90-х Джон дізнався про п'ятсотлітнім дереві, затонулому в озері Lake Superior сто років тому. Колоди, підняті з дна підводними мисливцями за скарбами, послужили матеріалом для створення ударних DW Timeless Timber: «25th Anniversary Lake Superior Maple» в 1997 році і «30th Anniversary Lake Superior Birch" в 2002-му. Традиція випуску нечисленних моделей з рідкісних порід деревини була потім втілена в наборах DW Private Reserve.
"Яка знахідка!" вигукує Джон."Волею випадку ці колоди взагалі були знайдені, не менше випадково і їх перетворення в музичні скарби. Ця береза і клен мають рідкісний музичний характер через те що холодна вода сильно ратифікувала деревину. Але, при цьому кожна порода також має свій власний унікальний тон. Ці барабани звучать так, як жодна інша установка в світі. Який вдалий привід відсвяткувати 30 років в бізнесі."
Тридцятиріччя DW так само відзначилося появою однієї з найбільш технологічних педалей на ринку. Обмежена партія одиночних і подвійних педалей Titanium 9000 є собою унікальну спадщину технологій і інновацій, які зробили педалі DW індустріальним стандартом якості. Пронумеровані колекційні педалі мали титанові футборди, алюмінієві ексцентрики, запатентовані Delta шарніри і сертифікати справжності. Пізніше в тому ж році вийшли серійні версії педалей 9000 серії із запатентованою системою Floating Rotor Technology. Ця система, завдяки зниженню тертя підшипників в роторі, розміщеному в вільно обертається приводному валу, ефективно впливала на швидкість, «подачу» і точність роботи. Крім цього педалі були оснащені рядом унікальних особливостей моделей 5000 серії - світового стандарту для кращих барабанщиків світу.
З роками одна річ залишилася незмінною - це безперервний ентузіазм і бажання продовжувати робити речі краще, так що барабанщики могли продовжувати піднімати планку ще вище.
"Ми завжди зосереджені на тому, як зробити речі ще трохи краще,"відзначає Джон."Ми намагаємося відчути ту нитку, яка живе в душі кожного барабанщика".